Friday, December 04, 2009

jAuH Di dAlAm qAlBu Ku

salam
carilah cintanya..yang hakiki
ya ALLAH,
ak hambamu yang hina lagi kerdil
ampunkan lah dosa2 ku
yang tinggi membukit
ibarat pasir di pantai
ampun kan dosaku..
kau maha pengampun ladi maha memahami...
aku x layak bau syurgamu
apa tah lagi
menjejak kaki ke dalam syurgamu
betapa busuk hati ku ini
aku meratap
aku mengangis
mengenangkan diri ku
aku beri la ku kesempatan...
bagi membersihkan hati ku ini
jangan kau tarik segala nikmat yang telah kau curahkan
ya ALLAH
jangan kau ambil kekhusyukan itu
kerna aku tidak mampu tanpa nya..
jangan kau tidak terima amalan ku
kerna perbuatan dosa telah ku lakukan
aku mohon sekali lagi..
ampun kan la dosa2 ku..
terima la taubat ku...
bantu la aku dalam membimbing diri ku daripada terus jatuh..
tolonh ya ALLAH
aku manusia yang hina
sering melalkukan kesalahan
aku mali kepada mu...
kuatkan la iman aku
agar dapat ia menjatuhkan nafsu ku y melalaikan..
bimbingla aku agar x lakukannya lagi..
ampunkan ak ya ALLAH
makbulkan lah doa ku
dengar la rintihan ku
aku masih belum kuat untuk benar2 lawan hasutan syaitan
oleh itu,ak mohon...berila aku kekuatan
yang berpanjangan..
amiiinnnn
n0te : ini bukan satu kepalsuan..


No comments:

Post a Comment